Ťup ťup ťuuup :D

Poslední smsky:
4:10- Filozoficly rnzhovnr 8ysledek ze te stejne miluju :-*
-další dvě o tom, že mu někdo rozlil drink, že jde domů, že je zima jak debil a že mě miluje-
4:49- Je mi strasn zld

Rozkošné. :D A vyčítá mi, že ho nelituju. :D No, nějak mi nejde litovat někoho, kdo se dobrovolně a úmyslně opije neuvěřitelným způsobem, ale smát se můžu bez problému. :D Právník... Miluju ho k zbláznění.:)

Mám dobrou náladu, sežrala jsem bílý jogurt takovým způsobem, že jsem si do něj namáčela jahodové lízátko. Chro. Samozřejmě jsem jogurt měla víc na tričku než v žaludku, ale jediné, čeho jsem byla schopna, bylo zpívat si "Proooooč musím být takové praseeee?" :D

Bratr se vrátil po týdnu z vodáku a nemůže mluvit. Prý je nachlazený, ale podle mě je to jen totálně vychlastaný hlas. :D
"Mám strašný kašel... Lituj mě!" :D Proč všichni chtějí, abych je litovala, když si to vůbec nezaslouží? :D

Začíná mě deptat neustálá telefonická kontrola obou babiček, už aby naši byli zpátky. A lepí se mi prsty ke klávesnici!

Přemýšlím, jaký má smysl jít uklidit obě koupelny, když mám za sourozence největší prasata. Strašně nerada dělám věci zbytečně. :D

Nemůžu se rozhodnout, jestli se mi líbí i ta písnička, nebo jenom on. :D

Já vím, nemusím to zveřejnit... :D

Tralalá. Achjo. Nenudím se, víte, jenom se mi nechce dělat všechny ty věci, které musím. :D

Killi

Aktualizace, 19:30
-vyčesala jsem a vykoupala Couďáka, umyla obě koupelny a oba záchody, upekla buchtu, vyklidila myčku, naložila myčku, vyprala a pověsila 3 pračky, umyla a uklidila celou kuchyň a poslední tečkou byl obývák; nutně!!! potřebuju, aby mi někdo řekl, že jsem skvělá :D

A jdu za Barčou do města, zasmát se nejnovějším drbům. Vzhledem k tomu, že jsem se viděly pořádně naposled v srpnu, jich asi nebude málo. :D

Komentáře