Zašovská, 5. 7. 2008

Tuhle akci jsme měly v plánu asi poslední dva měsíce. Plán se ale pořád měnil a měnil...až nakonec dosáhl konečného finálního stavu (nutno dodat, že tohoto stavu nabyl až v sobotu dopoledne, čili v ten den, kdy se akce samotná konala).
- z deviantart.com -

Přemluvila jsem mé dráhé rodiče, že by mohli do smrti litovat toho, že se Zašovské pouti nezúastní. A byla jsem úspěšná, jak jinak xD. Takže jsme nemusely zařizovat vlaky, autobusy, vrtulníky, vzducholodě ani koloběžky a na místo činu se nechaly pohodlně dovézt autem :D.
Předpokládám, že už jste si zvykli, že když používám množné číslo, myslím tím sebe a NKSku ;).
Naši tak ještě přesvědčili NKSčinou mamču, a tak jsme vyjeli v pětičlenné sestavě- jako obvykle :D.
Dojeli jsme kolem osmé hodiny večer a hned, jak jsme vystoupily z auta, odtrhly jsme se od toho našeho rádobydozoru. Po pěti minutách jsme je ještě našly, aby nás finančně zabezpečili, a pak jsme se vrhly na atrakce :D. Všichni tam byli spárovaní, tak jsme založily parodii na lesbický pár :D.
Potkaly jsme Páju s Venďou a odebraly se s nima na dvě jízdy Centrifugou (*zamilovaný zasněný pohled*).
"Otevři oči! Vidíš, jak se ty domečky otáčejí!?"
"Aaa, mně to drtí hltan!"
"Hlavně nezpívej, prosím!"
A pak na autodrom, úžasný zážitek :D. Schválně jsme vrážely do všech lidí co největší rychlostí a hlavně do těch děcek, co nám zasedli vyhlédnuté tyrkysové auto! xD
"Hodiny, já udělám hodiny!"
"Našim úkolem je chránit vaši bezpečnost!"
"Simíre?"
"Ty vole, já couvám!"
Po této jízdě jsme ztratily Páju s Venďou :D... Tak snad si ten večer užily stejně skvěle jako my ;).
My se rozhodly pokračovat na řetízkáč, kde jsme se zatočily a chytly, no jako ve filmu :D. A když jsme dávaly panu výběrčímu žetony, začaly jsme se odtáčet a on byl tak hodný, že nás chytil xD.
Joo, bylo to pohádkové. A pořád jsem měla pocit, ž těm lidem stoupnu na hlavu.
A hráli nám k tomu *naši* písničku od... Kabátů.
A na řadu přišla loď. Nikdy jsem tenhle kolotoč neměla ráda, to mne naučila až Mishenka... Nemohla jsem z těch slečen, co seděly před náma, byly při těle a jejich konverzace byla opravdu "na úrovni"...
Pak jsme si koupily pouťové lízatka, modré, a šly rovnou na Škorpiona (neboli zvraceč, neboli lavice...jak chcete xD ). Pokaždé jsem myslela, že už je konec, ale ono se to po tom zpomalení vždycky začlo točit na druhou stranu xD. A taky jsem myslela, že ty párky poletí ven xD. Ale skvělé to bylo. Zakřičely jsme si :D.
Následovala akce "hledání wc" spojená s akcí "hledání dozoru". Nenašly jsme ani jedno xD.
Ale jo, mobilní wécé jsme nakonec našly, ale moje polovička byla spokojena až s tím druhým xD. A po půlhodině neúspěšného hledání rodičů jsem volala mamce. Poprvé mi to nezvedla vůbec, po druhé už ano, ale za to jí nebylo vůbec slyšet/rozumět :D. Naštěstí jsem zaslechla, kdeže jí máme počkat, že si pro nás příjde. Copak my můžem za to, že nevíme, kde je v Zašove hřiště-nebo-co?:D
Ale za to jsme si prohlédly školu a paneláky a kostel a tak :D. Měly jsme se asi někoho zeptat, lae když 90% lidí bylo úplně mimo a zbylých 10% netvořil nikdo sympatcký a dotazuhodný.
No nic, zpět k průběhu.
Zaplatily jsme stokorunové vstupné, dostaly modré náramky na ruku a byly vpuštěny do dění :D.
První kapela se jmenovala Tabák- Kabát revial. No, dost hrozné :D. Nehráli skoro nic od Kabátů, byli divní, tak jsme se aspoň smály našim nadšeným vlnícím se dospělákům.
Pak konečně dohráli a na řadu přišel DJ. Tak to jsme šly na plac my :D.
Další měla být kapela Premier, která se tam už ladila...
A zrovna jsme si to pařily na VIP od Shaun Bakera, když se k nám přitočí takový "týpek" a řekne "Tady máte, děvčata, od nás cdčka." No chápete to? Zelené. Prostě nádhera :D.
Pak jsme si šly sednout za našima, nechaly se pozvat na kofolu s rumem a usmívaly se na ty hezké kluky, co se na nás usmívali, ale nakonec šli pryč a už jsme je neviděly :D. Ale bylo tam spoustu jiných pohleduaúsměvuhodných adeptů :D.
Celou dobu jsem všechny přesvědčovala, že jsou to ti, co hrajou Hrobaře, ale nikdo mi nevěřil. Pak začali hrát Hrobaře a už mi věřili :D.
Stáli jsme úplně vpředu. Teda nestáli. Skákali, pařili, mávali, tleskali, řvali, řvali a řvali. Úžasná atmosféra... A když pak hráli třeba Hlupáku, najdu tě nebo Statistiku (z pohádky Princové jsou na draka- moje oblíbená)... Strašně se mi to líbilo. Miluju tyhle atmosféry.
Následovala krátká pauza, tak jsme si zašly na nudle. A pak další část. Jenže to už nás zklamali, hráli jen ploužáky a pmalé a zamilované písničky.
(A ten páreček za mnou se 45minut v kuse líbal... chápete to? Děs :D ).
"Ještě jednou řekne láska a já odcházím!"
Šly jsme si sednout na ty navlhlé dřevěnné lavičky a k NKSce se přitočil takový divný chlap. Mohlo mu být kolem třiceti, byl lehce opilý a kouřil. Moje polovička velmi elegantně odmítla jeho pozvání k tanci, tak tam jen tak vedle nás seděl... a pak jeho fenomenální rozhovor se mnou:
"Děvčata, z těch lízátek vám vypadají zuby..."
-"A kouření zase škodí zdraví, tak co je horší?"
Myslím, že měl dost, něco mumlal...a nakonec odešel :D.
Dospěláci taky usoudili, že tyhle pomalé písničky nejsou moc dobré, tak jsme pomalu odcházeli. Ještě jsme si koupily megastické pendreky na cestu a jeli jsme. Domů jsme dorazili kolem jedné hodiny.
Byla to hrozně moc fajná akce :)).
Killi

Komentáře