Se spánky z břidlicových střech...

...se zády rtutě na oknech
páry z broušenýho skla,
se stehny váhy, tě každej zná,
tě každej zná, tě každej zná
a když Tě ochutná,
ví, že víš, že.
Moje prázdniny jsou zatím jedny z nejdokonalejších za posledních 17 let mého naivně krásného života xD.
(Jsem šťastná.)
- z deviantart.com -

Asi jsem se ještě nezmínila, že mám fialové vlasy. Je to největší zásluha NKSky, strávily jsme nad tím celý den, doslova (čtvrtek):D. Ráno (čti v jedenáct) jsme vyrazily do města pro barvu a k číňanům pro oběd, s tím vším se nacpaly k nám a všechno to začalo :D. Takže jsme si barvily vlásky a přitom obědvaly, cpaly se, pily colu s limetkou a ledem a koukaly na telku, takže máme perfektně zmapované všechny seriály, které na nově běží mezi 12 a 19 hodinou :D :D.
(Lensen a spol. ovšem vede na plné čáře :D. ) A když jsme se zrovna vzdálily do koupelny, zvukovou kulisu nám dělal rokenrol řvoucí z mého gramofonu :D.
"Jak se to zapíná?"
-"Polož tam desku, otoč kolečkem..."
"Noo."
-"Sundej plastovou krytku z jehly... Máš to?"
"Jo."
-"Polož jehlu na kraj desky."
"To nehraje."
-"Sundalas tu krytku?"
"Jo."
***
-"Říkala jsem, ať sundáš tu krytku!"
"Aha..."
:D :D :D
Jinak vypadám jako něco mezi hlavní rolí v hororu, metalistou, náčelnicí Apačů a nepovedeným vtipem :D. Je zvláštní, šílené a bláznivé. Ale mě se to vážně docela líbí :D.
Jo a mám novou obrazovku, nádhernou devatenáctku LCD :D. Prostě táta si jen tak nakráčí domů a řekne mi meziřečí "Jo a koupil jsem tu obrazovku." :D. Takže už jsem zase ve svém :D.
Včera jsme byly v knihovně. Napsala jsem si seznam knížek, které si chci přečíst. Větší polovina z nich byla v naší maloměstské knihovně vypůjčeny, ale i tak se mi teď na stole válí deset úžasných knížek. Za zmínku stojí, že pět z nich je od Viewegha xD. Potom Piková dáma (Puškin), Romeo, Julie a tma (Otčenášek), Mládí v hajzlu (C.D. Payne), Psí biograf (Vlášek) a Obsluhoval jsem anglického krále (Hrabal).
Ve čtvrtek odjíždíme na dovolenou do Chorvatska, takže s přečtením nebudu mít problém. Na pláži a po obědě někde ve stínku (či v posteli :D )se mi čte vždycky (každoročně) nejlíp...
Dialog s tátou:
"Byla jsem v knihovně a půjčila jsem si 10 knížek."
-"Deset? A to jako přečteš?"
"Jasně, vždyť jedem na dovolenou."
-"A to tam chceš jenom číst?"
:D :D :D
Upekly jsme tři štrůdly z těsta pro dva :D. Náhou byl docela dobré. S neuvěřitelnými zásobami jídla jsme se uvelebily u televize a pustily si neskutečně romanticky sladký film Pronc a já. Ach bože :D. Naše vzdychání u každé druhé scény bylo nepřekonatelné. A abychom neměly výčitky svědomí, tak jsme se rozhodly pro trochu pohybu a vyrazily na krytý bazén, který byl v našem městě otevřen asi před dvěmi měsíci a je dokonalý. Takže v sestavě K-R-N jsme se od osmi do devíti večer dobrovolně topily smíchy.
Doma jsem pak skončila s tlustýma ponožkama na nohách a s Mládím v hajzlu v ruce v posteli.
Ještě před tím ale, když jsem si chystala v kuchyni večeři, mi způsobila jepice, která si do kuchyně jen tak vletěla, infartový stav :D.
A takhle já si užívám každý prázdninový den.
A teď nedělám nic a v gramofonu se točí Michal David... Nádherná pohoda.
Na dnešní den už mám taky moc příjemné plány, takže... mějte se taky tak krásně :).
Killi

Komentáře