Potřebuji zastavit čas.

Na dlouho. Značka: Nejpozději včera.

Děcka, jsem na pokraji zoufalstvínebonevímčeho. Vrátila jsem se dneska odpoledne, vybalila jsem se a naházela věci do pračky. Zítra odjíždím do Prahy.
Já vůbec nevím, kdy napíšu všechny ty články a hlavně kdy si přečtu VAŠE články.
Bahamy byly báječné. A skrz na skrz bahamovské.
Naštěstí se vracím už v pátek odpoledne. (Ani vám neříkám, že v sobotu mě čeká festival, a v neděli tak budu spát. Potom mám týden relativního volna. A potom odjíždím na tábor s psiskama.)
Konečně úplně chápu význam slova NESTÍHAT.
Nejradši bych se otočila a letěla časem zpátky. Do Chorvatska. Na pláž. Na lavičku. (Na naši lavičku!!!)
Ale já to příští týden opravdu začnu dopisovat.
Musím nabít foťák. A mobil. Aaa.
Mějte se krásně. A nezlobte se na mě, prosím... :)
Vaše Killi
P.S.: Už dvě hodiny se nacházím ve stavu "něco jako naprosto normální depka". A navíc nemám k pláči prostor. Důvody nejsou známy, příčiny neexistují. Výkyvům mých nálad nezabrání ani prázdniny. Ale Praha to spraví :).
P.P.S.: Chyba v matrixu! Ještě jsem vám vůbec neřekla, jak strašně se zase těším (a nově i doufám)!
P.P.P.S.: Červenec je kratší, než jsem si myslela.
P.P.P.P.S.: Jsem na ty pééeska expert, co?
Jdu do sprchy. Je mi vlastně docela fajně.
Připadám si jako blázen. Tento blog trpí akutním nedostatkem smysluplných článků. Zodpovědnost za tento fakt přebírá jeho nezodpovědný a nesvéprávný majtel xD.
Achjo. Asi to byl krátkodobý pokles nálady.
A už konec. Ale víte... to psaní mi strašně chybí. A vy taky.
Dávejte na sebe pozor.

Komentáře