Moje oblíbené

:)

Oblíbení pisálci :)

Píše svým krásným stylem a je to moc milá slečna. Jen se mi někam ztratila a objevuje se jednou za čas ( a pokaždé komentářem vykouzlí úsměv). Na Barunku ale nezapomenu, i kdyby zmizela z blogového světa úplně.

Studentka stejného gymplu jako já, poznaly jsme se na burze učebnic (nezapomenu :D ).
Moje dvojče, moje ségra a ke všemu blond.

Právník, prase, motorkář a Anděl. A hlavně můj, už nějakou chvilku. A já jsem odjakživa tak trochu sobecká, takže opatrně. Rozhodně nesahat a sledovat jen z dostatečně bezpečné vzdálenosti. Rozumíme si, dámy?
Má mě kompletně na povel. Těžko říct, jestli z toho má radost, ale nic už s tím nenadělá.
Protože budu jeho tak dlouho, dokud bude chtít.
Je tím nejlepším důvodem těšit se před usnutím na další den.
A naučil mě milovat... a to se nezapomíná.

Zamilovaná slečna Flowerová. Její styl je uchvacující. Cit pro dokonalé vyjadřování... Nádhera.

To je osobnost... Dokonalost jejích článků, které čtu znova a znova, je neuvěřitelná. V 90% se dusím smíchy. Ve zbylých deseti přemýšlím, uvažuji... Protože svět není vždy veselý.
Ale s lovitkou se zaručeně nikdy nenudíte. Za to ručím xD :o*. Kam jsi zmizela?

Vrátila se a zase píše. O svých starostech, problémech, princích. Trošku vyrosta, ale pořád je stejná. Prostě naše Nony. :)

...ztratila se...

Máme stejné srdíčkové brýle a pohled na svět. :)

Tlapka
Slečna spisovatelka, k tomu není co dodat. Píše skvěle. Skvěle. Skvěle. Kéž bych někdy uměla psát tak dokonale jako ona. Jsem si jistá, že právě u některého jejího článku umřu. Smíchy.
A navíc je to agiliťačka, tzn. zaručeně sympatická. Miluji její smysl pro humor, ironii a sarkasmus. Jsem strašně ráda, že jsme se v blogovém světě poznaly.

veek
Krásná, milá, chytrá, sympatická řetězákomaniačka. Její blog obsahuje všechny momentálně existující řetězáky, úžasné obrázky, citáty a písničky. A mezi tím vším ještě útržky z jejího života, všechny její radosti i smutky. Veek si člověk musí oblíbit. Má v sobě nějaké krásné kouzlo :) :o*.

wwwholka
Její zápisky ze života mne vždycky dostanou. Je to až neuvěřitelné, co všechno se děje v životě studentky den co den. Píše svojí vlastní formou, která mě pokaždé rozesměje. Baví mne číst, co nového ji potkalo, čeho si všimla, co se stalo, co se mohlo stát, co se možná stane... Je to prostě Linda :) :o*.
A nikdy neplatí vstupné na akcích!xD

Komentáře