Brány nocí, vrány křídly leští háv...

...den je symfonie a hvězdy střepy z krás.
Od toho koncertu jsem je prostě z CDčka nemohla poslouchat. Přišlo mi to strašně ubohé, s koncertem nesrovnatelné, vracely se mi vzpomínky, měla jsem husí kůži, přála jsem si vrátit čas. Za těch pár měsíců se ty emoce ve mě konečně nějak srovnaly, a tak už zase můžu poslouchat tu nejdokonalejší kapelu. Kryštof, přece :).
Jo, vždycky mám problém vstřebat ty emotivně silné zážitky...

Bratr se setrou jsou na táboře, tak jsem "sama" doma. Tedy s našima a dvěma chlupatýma obludama.
To znamená, že...
Nikdo neblokuje koupelnu zrovna ve chvíli, kdy tam potřebuju.
Nemusím se cpát čerstvýma koblihama, které táta kupuje, ve stresu, protože vím, že mi je nikdo nesní.
Nikdo doma nedělá bugr- uklízím jen po sobě.
Nikdo neblokuje počítač.
Nikdo mi nesní zásobu jogurtů.
Nikdo mě ráno nebudí.
Nikdo neblokuje počítač.
Na druhou stranu musím uznat, že mne to samotnou v bazénu nebaví, když nemám koho shazovat z lehátka do vody xD, že se nemám s kým hádat, že mi nemá kdo vařit, že babina otravuje jen mne (pořád jí nemůžu odpustit to, co mi řekla v pátek... a to, že jsem hned na začátku prázdnin bulela jako malá holka... brbe mi do života a přitom mi vůbec nerozumí... a navíc vůbec neví, že jsem na ni vlastně naštvaná...).
A hlavně nemám ráda ten pocit, když jsem sama doma. Nemám ráda ty zvuky, když se pohnou žaluzie, zavžou dveře, kápne voda... Proto mi dole hraje televize a nahoře rádio xD. A aspoň že ta psiska mám doma:).
Nefunguje mi obrazovka u počítače. Old monitor. Odešel. Takže se musím smířit s notebookem, který nemám ráda... Chjo xD.
Včera jsem byla s našima v letním kině na Monstrum (horor). Nikdy jsem v letňáku nebyla, takže to byl úžasný zážitek, ačkoliv ten film jakožto horor za moc nestál. Jsem nadšená :)).
Ráno mne kolem osmé probudilo klapání psích tlapek po podlaze. Přemýšlela jsem, který pes se rozhodl mne zkontrolovat v pokoji, ale když jsem otevřela oči, viděla jsem jen chlupatou kouli letící přímo na můj obličej :D. Po krátkém boji o peřinu jsme ale oba usnuli a probudili se až v jedenáct xD.
Nezvedala jsem babi telefon, protože jsem veděla, že chce, abych přišla na oběd. Dala jsem si jogurt a protože mne nebavilo pořád poslouchat řvoucí pevnou linku, sbalila jsem se a šla s psiskama do parku. Tam jsem roztáhla deku a nechala obludy pobíhat kolem. Nádhera:).
"Vraždila bych pro motýly v břiše. Tady, pod tou třešní.
Pochytám štěstí do skleniček od marmelád, zavřu víčkem. A začnu hned.
Všechno běží podle neexistujícího plánu, tak jako vždycky, bohužel."
Na oběd jsem si ohřála tři borůvkové knedlíky a všechny tři byly malinové. Někdo je asi paranoidní a teď nemyslím sebe xD. Nicméně byly famózní. To zas joo.
Cola s ledem a plátkem limetky chutná výborně, ta nektarinka taky přišla vhod a zmrzlina od babi byla -navzdory očekávání- taky výborná.
S tím vším jsem si lebedila u televize u Gilmorek (a před tím byl Lensen a spol, nebo jak se to píše, já to tak nenávidím a vždycky se tomu hrozně musím smát :D :D ) a cítila se prázdninově.
Táta mi od včerejška slibuje mojito a pořád nic. I tu mátu jsem mu přinesla. To bude tím, že večně někde lítám (teď nemyslím v oblacích). Tak zítra u doktora House :).
Nechce se mi spát, ale nevím, co bych dělala. Musím zajít do knihovny, v nejbližších dvou dnech :).
Odpoledne jsem byla s psiskama u řeky. S NKSkou jsme nakonec neodolaly a podle plánu jsme se taky čvachtaly s nimi. Ta voda byla nehorázně moc teplá :D.
Zrovna přemýšoím, jestli už je NKSka doma, nebo není. A doufám, že jí ty žvýkačky k ničemu nebyly. Jsou věci, se kterými po tom všem nesouhlasím :).
Zítra máme v plánu megaturistický celodenní výlet k přehradě Bytřičce. Vyrážíme už v deset, takže si musím nachystat budíka :D. Tším se, snad se neupečeme... xD.
Ten meruňkový šampon tak krásně voní... Asi si půjdu nalakovat nehty, zas si je začínám kousat :/.
Říkali v počasí, že přijdou srážky. Nene, já nechci... To horko je sice zmáhavé, ale déšť? Jedině nějaká ta přeháňka, to zas joo. Miluju vzduch po dešti. Vy taky?
A hlavně žádné bouřky. Při vzpomínce na minulý týden se ještě teď třesu :(.
Chtěla bych tu dát nějaký obrázek, ale nemám tady žádné uložené... Tak příště :).
Mějte se a užívejte si.
Killi. Happy. Hippy. Cheche :D.

Komentáře