Baf =)

Tak jsem se včera úspěšně vrátila ze služební cesty.

Služební cesta to nebyla, ale když mne to slovo napadlo a hrozně se mi líbí xD.
Rab byl dokonalý. Miluju Chorvatsko, jsem nadšená.
Smála jsem se od odjezdu do příjezdu, smála jsem se celý den a dlouho do noci. A když jsem se zovna nesmála, bylo to romantické (protože Madaři-sousedi- měli k romantice asi sklony).
Bude to dlouhý a emotivně náročný článek xD. A mám asi 900 fotek a pořád nevím, jak vám je mám roztřídit.
Ovšem za půlhodinky odjíždím opět. Tentokrát směr BAHAMY. Ovšem nejsou Bahamy jako BAHAMY. Vysvětlím, až se vrátím :).
(Začíná mne děsit fakt, že mi chybí asi 5 článků z prázdninových akcí a nevím, kdy je dopíšu.)
A zase se tak strašně těším, těším, těším. A jsem tak šťastná. A veselá. Jak červencové vánoce.
(Začíná mne děsit fakt, že vy pořád píšete nové a nové články a já nevím, kdy si je přečtu.)
A kdybyste měli příležitost líbat se s Maďarem, neváhejte. Ale pokud bude vysoký, opálený, tmavovlasý, hnědooký, bude skvěle mluvit anglicky, bude vás zvát na pivo a bude se jmenovat David, opovažte se ho dotknout. Ten je můj! xD
D: "I love Croatia."
Já: "Yes? And... what else?"
D: "And... you. Yes. I love Croatia and you."
Prostě dokonalá dovolená se všim všudy xD. Užívejte si ty neomluvitelně krátké prázdniny, zhruba za týden bych měla být zpět a pak budou podrobnosti (a věřte tomu, že to bude kýčovitý, nechutný článek plný superlativů a nadšení :D ).
Mějte se krásně, já se jdu zase těšit.
Prázdniny 2008 navždy a ještě dýl.
Killi (stále je mi tak nějak...šíleně :D ).

Komentáře